Sağlıklı Çocuk Sahibi Olmak için Sigaradan Uzak durun

18 Eylül 2010 Cumartesi

Ünlü bilim adamı Nathanso “Günün birinde çocuk sahibi olmak isteyen erkek ve kadınların sigarayı bırakmaları gerekir. Cinsel haz almaya devam etmek isteyen erkeklerin de sigaradan vazgeçmeleri lazımdır. Elde edilen kuvvetli bulgulara göre sigara içmek erkeklerin cinsi yetersizliklerinin en büyük sebebidir” dedi. Bu yargıya göre sigaradan kurtulmak istiyorum diyorsan hemen yardımınıza bıktım tozu koşuyor. Hiçbir şey için geç değildir. Önemli olan bilinçli ve kararlı olmanızdır. Bir bıktım tozu sipariş edin. Hayatınızdaki sorunları kapatın…bıktım tozu sadece 59TL.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 
İnternet hızla yayılmakla beraber bir çok internet sitesi açılmış durumda.bloglar,forumlar ve diğer türlü siteler.Günden güne insanlar kişisel blogarı açıyorlar.Sizlere taner adlı bir internet kullanıcısının açtığım adına taner blog adı verdiği blogu gezmenizi tavsiye ediyorum.

statik

Sağlık Bilgileri Statik Regülatör
 
makinesi | hemen çevir | icra | Firefox E-Book Reader | havlu kenarı danteli örnekleri | ilahi dinle